Wednesday 21 November 2012

Energizing Soy Protein (ESP) ~ Diiktiraf Seluruh Dunia


Tahukah anda Energizing Soy Protein daripada Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang soya.

Terima kasih kepada mommy yang telah membeli ESP pada bulan October sempena Promosi ESP Buy 1 Free 1 ESP. Ramai telah borong habis ESP sampai ESP KEHABISAN STOK pada bulan lepas! Alhamdulillah, kini ESP telah muncul kembali !! 

Apa yang best sangat tentang ESP sampai habis stok bulan lepas ek?? 

ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan menpunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacan soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi 'non'GMO' (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.Tambahan pula, setiap 850g (1 tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.(Di syorkan utk slimming).

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur. Manakala kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat seusi juga kepada pengidap kencing manis. 

Satu hindangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daing, 4 kali ganda telur, 12 kali 
ganda susu, rendah lemak,tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manuisa. 

Dan ESP sentiasa menjadi pilihan utama  bagi ibu menyusu kerana ia bertindak sebagai "milk-booster" dan pemberi tenaga. Susu badan akan menjadi lebih banyak, pekat dan sedap. 

Bagi yang ingin menjada kecantikan, produk ini juga menjadi pilihan utama kerana diperakui boleh mengembalikan keanjalan kulit, mengurangkan kedutan, menguragkan kesan parut, dapat membaiki pigmentasi, mengatasi masalah rambut, kuku dan sebagainya. Ini secara tidak langusng menjadikan pengamal awet muda. Kesan ini akan lebih berganda sekiranya diambil bersama Vitamin C dan Vitamin E. 

Yang paling hebat sekali, ESP adalah sangat baiku untuk hormon wanita dan sekaligus dpat menganjalkan payudara yang kendur. Serta dipercayai dapat meningkatkan kualiti memori dan mendorong seksual 

ESP dari Shaklee ini dijamin selamat dan berkesan serta dijamin HALAL. 

Jom kita tengok testimonial pengguna ESP.

Testimonial 1 : Breast cepat rasa penuh dan kulit semaking cantik



Testimonial 2 : Sebelum mengambil ESP, susu 4-5 oz sahaja. Sekarang 7 oz dalam masa 15 
                        selepas mengambil ESP!



Testimonial 3 : Susu lebih pekat selepas mengambil ESP


Untuk mendapatkan stok susu yang lebih banyak dan pantas, anda boleh cuba gabungan (klik sini) ESP dengan Alfalfa  atau lebih hebat lagi mendapatkan set penyusuan terbaik Shaklee iaitu (klik sini)  SET 3M

Mereka dah mencuba ESP, anda bila lagi?? Jom order ESP sekarang sementara stok masih ada!!

Untuk mendapatkan Energizing Soy Protein, sila hubungi saya di :


Call : 019-2323298

Email : liyanakhor@gmail.com

Add Facebook saya : Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik LIKE di FanPage saya : https://www.facebook.com/MamiAwesome untuk dapatkan 

DISKAUN HEBAT DAN KONSULTASI PERCUMA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...