Thursday 15 November 2012

MEAL SHAKES SHAKLEE ~ SELERA ANAK MENINGKAT, DEMAM PUN KURANG

Mommy pening, risau dan susah hati anak masih tak nak makan walaupun dah cuba pelbagai resepi yg menarik dan kreatif? Mommy stress dan risau tentang tahap nutrisi anak anda? Adakah anak anda selalu diserang demam dan selsema? 


Dahulu kala saya adalah tergolong dalam ibu yang selalu risau dan pening kepala sebab anak sulung saya berumur 18bulan tidak mahu makan nasi atau apa - apa sahaja makanan kecuali susu dan 'junk food'! Saya dah cuba pelbagai resepi termasuk masakan western namun dia masih tak nak makan. Sehingga satu tahap saya terlalu sedih sampai menangis dan merajuk sebab anak tak nak makan masakan saya dan terlalu risaukan anak tidak mendapat nutrisi yang baik. 

Namun setelah saya mencuba Meal Shakes Shaklee walaupun hanya sehari, selera makan anak saya terus meningkat. Macam tak percaya keesokkan hari, dia ambil kerusi dan duduk di depan saya kata " nak ! nak! nak nasi! Habis hilang segala stress dan kerisauan yang dialami selama ini. Sekarang, anak saya dah berumur 20 bulan dan selera dia masih kekal baik. Dia akan makan breakfast , lunch dan dinner tambah dengan snack in between meals lagi! Seronok mummy tengok dia enjoy makan!  Jom kita tengok ada apa dengan Meal Shakes Shaklee.



Apa itu Meal Shakes Shaklee?

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi oraganisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, bacteriolysin dan sebagainya. 

Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, vegetarian, orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes Shaklee adalah pilihan bijak! 

Manfaat Utama : 
  • Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat obleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekalkan Nutrisi kepada Sel Tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengadungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah , imun dan lain-lain.
  • Mambantu Tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  • Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, Zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertidnak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan Seri Wajah - Mengandungi vitamin B lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah  atau kulit yang lebih cantik. 
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa pembuangan dari perut dan usus. 
  • Kelazatan Rasanya - Minuman yang lazak untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengadungi sebarang pewarna dan gula tiruan.k Lazat untuk dinikmati oleh semua golonan. 

Testimonial 1 : Cuba Meal Shakes selama 3 hari dan 3 hari berturut-turut minta nasi.



Testimonial 2 : Selepas mengambil Meal Shakes - Anak beselera makan dan ibu mengandung

                          lebih bertenaga




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:



Add Fb saya: Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya


Klik Like di FanPage saya: Facebook.com/MamiAwesome untuk mendapatkan DISKAUN 


HEBAT dan INFO PERCUMA



Email: liyanakhor@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...