Saturday 17 November 2012

Set Penyusuan B ~ Set Budget , Susu Tetap Banyak!

Ramai ibu menyusu sms saya bertanyakan set penyusuan mana yang paling murah tapi susu tetap meriah. Semestinya Set Penyusuan B, kesannya tidak kurang hebatnya. 


Set B mengandungi 4 supplement iaitu : 
  • VItaman B 
  • Vitamin C
  • VItalea 
  • Alfalfa
Kesemua vitamin di atas mampu memberi tenaga kepada ibu dan mengelakkan ibu merasa cepat letih di mana Vitamin B sangat bagus dalam membantu menstabilkan emosi ibu yang sedang stress. Alfalfa pula  bertindak sebagai Milk Booster dalam membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat tetapi dengan syarat ibu mesti mengambil 3-4 Liter air sehari dan mengepam setiap 2-3 jam sekali!  

InsyaAllah dengan usaha dan pengambilan supplement set B ini susu akan bertambah  pekat dan banyak Untuk ibu yang beragama Islam, jangan lupa memohon doa untuk memperbanyakan susu badan ya. 

Kalau ada budget lebih, bolehlah tambah Energizing Soy Protein (ESP) sebagai tambahan Milk booster. Untuk ketahui lebih lanjut Set Penyusuan Paling Hot! ~  Sila klik sini ~ Set 3M

Testimonial : Sekali perah susu dapat 8oz dengan Set B



Untuk mencuba Set B, sila hubungi saya di :

Call : 019-2323298

Email : liyanakhor @gmail.com

Add Facebook saya : Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik LIKE di FanPage saya : https://www.facebook.com/MamiAwesome untuk dapatkan 

DISKAUN HEBAT DAN KONSULTASI PERCUMA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...