Monday 26 November 2012

Kulit Berseri, Bersih dan Gebu dengan ESP!

Semua wanita idamkan kulit cantik dan gebu bak Epal kan?! Hari ini saya nak berkongsi dengan anda 6 tips untuk kulit nampak cantik berseri. 

1) Minum 3-4 Liter air sehari

  • Ramai yang  kurang minum air sebab tak mahu asyik lari ke tandas. Hakikatnya apabila kita kekurangan air, maka kulit pun akan semakin kering dan kusam sebab 90% badan kita adalah air. Dengan kandungan air yang mencukupi akan melancarkan peredaran darah dalam badan dan membuatkan kulit semakin berseri-seri. 

2) Cuci muka sebelum tidur 
  • Jangan sesekali tidur dengan 'make up on'. Cuci muka sebelum tidur agar dapat membasuh segala minyak dan kekotoran yang tersumbat agar dapat memberikan kulit kita untuk bernafas! 
3) Makan makanan berkhasiat 
  • Elakkan makanan yang berminyak dan berlemak kerana ia adalah punca kepada masalah jerawat dan kulit berminyak. Banyakkan makan buah-buahn dan sayur-sayuran untuk mendapat vitamin yang secukupnya. 
4) Tidur selama 8 jam 
  • Tidur yang mengcukupi dan menyihatkan badan kita adalah selama 8 jam. Ia bertujuan untuk merehatkan badan dan menguatkan sistem tubuh badan dengan baik. Sekiranya tidak mendapat tidur yang cukup, maka anda mungkin akan menghidapi masalah jerwat, tubuh lesu dan letih. Lebih teruk lagi mungkin akan menyebabkan lingkaran gelap di bawah mata! 
5) Berhenti merokok
  • Tahukah anda bahawa bahan kimia yang disedut daripada rokok boleh mengecilkan pembuluh darah dalam badan kita, mengurangkan kandungan oksigen serta nutrisi yang sepatutnya dibekalkan untuk melembapkan tisu dalam badan. Rokok juga akan membuatkan seseorang nampak lebih tua daripada usia sebenarnya. Jauhkan diri anda daripada asap rokok kerana ia bukan sahaja merosakkan kulit malah anda terdedah dua kali ganda risiko untuk mendapat penyakit berbanding dengan mereka yang merokok. 
6) Pengambilan Supplement 
  • Ramai yang tidak tahu rahsia sebenar pengambilan supplement untuk mencantikkan wajah. Ada beberapa supplement seperti Vitamin B, Vitamin E, Vitamin C dapat membantu mencantikkan kulit wajah kita. Ditambah pula dengan Energizing Soy Protein (ESP) yang sangat bagus untuk menghilangkan parut muka, jerawat dan menjadikan kulit semakin bersih serta berseri-seri. Tak percaya? Jom lihat testimonial customer yang telah mengambil supplement ESP untuk kecantikan kulit.

Testimonial 1: Kulit semakin gebu dan berseri dengan ESP + Yogurt



Testimonial 2: Suami puji kulit isteri semakin lembut


Testimonial 3: Kulit semakin cerah selepas 3 minggu minum ESP + SET D


Mereka sudah mencuba ESP, anda bila lagi?? Jom order ESP sekarang sementara stok masih ada!!



Untuk mendapatkan Energizing Soy Protein, sila hubungi saya di :


Call : 019-2323298

Email : liyanakhor@gmail.com

Add Facebook saya : Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik LIKE di FanPage saya : https://www.facebook.com/MamiAwesome untuk dapatkan 

DISKAUN HEBAT DAN KONSULTASI PERCUMA.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...