Saturday 10 November 2012

Susu Banyak, Keputihan Berkurang dan Kulit Semakin Cantik Dengan ESP + Alfalfa


Alhamdulillah.. hari ni saya nak berkongsi testimoni ibu-ibu yang mengambil ESP dan Alfalfa sebagai milkbooster. ESP merupakan protein soya terbaik bila digabungkan dengan alfalfa, kesannya memang best!

ESP sebagai supplement harian. Susu meriah, breast sentiasa rasa penuh dan kesan-kesan lain juga akan turut dirasai seperti kulit semakin cantik, jerawat semakin berkurang dan berat juga boleh berkurang jika tau cara pengambilan yang betul.

Bagi yang dah mengambil alfalfa, selain membantu penghasilan susu dengan cepat, alfalfa juga mampu mengurangkan masalah keputihan, sembelit dan bertindak sebagai detoks. Hasilnya? Kulit semakin cantik kerana alfalfa membantu ‘membersihkan’ dari dalam terutamanya bagi yang mengalami masalah jerawat.. dan susu juga meriah DENGAN SYARAT IBU KERAP MENYUSUKAN BAYI ATAU PAM SETIAP 2-3 JAM SEKALI.

Alhamdulillah.. semuanya berpuas hati dengan produk kami. Anda juga boleh mendapat hasil seperti di atas dengan SYARAT ANDA KERAP PAM SETIAP 2-3 JAM SEKALI DAN MINUM AIR 3L SEHARI ya.. Dan suka saya mengingatkan kesan terhadap individu adalah berlainan. Ada yang mengambil supplement hari ni, esok pagi bangun baju dah basah. Ada pula yang ambil 3 minggu, tapi masih belum berpuas hati dengan kesannya.. Anda boleh mendapatkan KONSULTASI PENYUSUAN PERCUMA SEPANJANG PENGGUNAAN PRODUK INI, HANYA BILA ANDA MEMBELI DENGAN SAYA SHJ YA..




** ESP shaklee tidak sama dgn soya yg ada dipasaran skrg kerana ESP mengandungi non GMO soy iaitu soya yang di basuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dgn suhu yg sangat sederhana supaya enzim di dalamnya tidak musnah.


Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call : 019-2323298


Email: liyanakhor@gmail.com


Add Fb saya: Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya


Klik Like di FanPage saya: Facebook.com/MamiAwesome untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..


Jom baca testimonial customer yang berjaya mengumpul stok dengan ESP :



Testimonial 1: Sekali pump dapat 12 oz susu





Testimonial 2: Dalam masa 20 minit pump dapat 7 oz




Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...