Tuesday 4 December 2012

Gabungan Hebat 3 Milk Boosters ~ ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK!

Alhamdulillah. Dengan gabungan hebat 3 Milk Booster ESP + Alfalfa + OsteMatrik = Susu Pekat + Dulu 1 oz Sekarang 5oz!!

Kali ini saya nak share testimonial kawan saya yang baru sahaja 3 hari mengambil supplement Shaklee tapi sudah nampak hasil yang sangat memberangsangkan! 



Ta daaa!!! ni hasil tuaian Nadia oh Nad : 








Sebelum mengambil Shaklee, beliau hanya dapat 2oz (kiri) dan 3 oz (kanan) sahaja. Selepas 6 hari mengambil Shaklee, susu terus meningkat sehingga 3oz (kiri) dan 5 oz (kanan). Memang kekadang hasil susu akan lebih sedikit daripada sebelah lagi breast. Cuma kita perlu kasi 'rajin' breast tu produce lebih susu dengan kerap pump. Amacam? Bestkan! Seronok I tengok gambar BEFORE and AFTER beliau ni..Memang berbaloi 'invest' beli 3 Milk boosters ini! Thank You Nadia for your awesome Testimonial! 

Tips untuk dapatkan hasil seperti Nadia oh Nad ini..

  • mummy kenalah rajin pump 2-3jam sehari
  • minum 3-4 liter air sehari (memang kita akan kerap ke tandas, tapi kena minum balik 500ml selepas pump dan membuang air kecil) 
  • mengambil supplement shaklee mengikut jadual yang diberi oleh pengedar shaklee.
  • Lebih bagus lagi kalau boleh buat Power Pumping di tengah malam antara 3-5 pagi. 

Untuk dapatkan 3 milk boosters ini,sila hubungi saya di:

Call : 019-2323298

Email: liyanakhor@gmail.com

Add Fb saya: Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: Facebook.com/MamiAwesome untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...