Tuesday 11 December 2012

Testimonial SET 3M ~ 600 oz Stok EBM dalam masa sebulan!

Siapa kata dalam pantang kita susah nak simpan EBM? Cuba lihat testimonial Ibu Nur yang telah berjaya mengumpul 600 oz EBM hanya dalam masa 1 bulan! Hasil usaha mengepam pada setiap 2-3 jam, mengambil sekurang-kurangnya 3-4 liter air sehari dan mengamalkan Set 3M, insyaAllah dapat hasil yang sangat memberangsangkan! 

 Testimonial 1 : Berjaya mengumpul sebanyak 600 oz dalam masa sebulan!


 Testimonial 2 : Susu meriah dengan Set 3M!


Teruja melihat hasil yang diperolehi kedua-dua ibu? Ramai lagi ibu berkejaya yang menyusu mampu mengumpul stok susu dengan banyak dengan SYARAT mengambil SET 3M ini mesti mengikut tip saya :
  1. Mengepam susu mengikut jadual PUMP 2-3 JAM SEHARI
  2. ataupun melalui DIRECT LATCH yang KONSISTEN dan pengambilan AIR sekurang-kurangnya 3-4 LITER SEHARI
  3. Mengambil SUPPLEMENT mengikut waktu yang betul. 

Memang bukan mudah untuk mendapat hasil yang banyak dalam masa yang singkat. Ibu harus bersabar dan tidak cepat berputus asa, kenalah rajin mengikut tips yang diberi. 
Kalau hari ini hanya dapat mengepam sebanyak 1oz , insyaAllah esok akan dapat 2oz. Insya-Allah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. 

Pastikan badan dan mood kita sentiasa ceria dan tenang supaya hormone Oxytocin akan membantu dalam penghasilan susu yang banyak. Kalau si ibu asyik 'stress' tengok susu sikit saja maka penghasilan susu pun akan malu-malu nak keluar kan? 


Saya selalu bayangkan wajah ceria senyuman anak Down Syndrome saya.. alhamdulillah.. sekali pump mesti dapat 10oz. Paling banyak susu saya pernah dapat ialah 15oz sekali pump! Alhamdulillah.. Kena banyak sabar, dan rajin berusaha untuk mengepam ya. 

Semoga testimonial ini dapat memberi motivasi dan inspirasi buat semua ibu-ibu menyusu yang berkerjaya diluar sana agar dapat memberikan susu ibu yang terbaik buat si manja anda. 

Mereka sudah mengamalkan Set 3M dengan hasil yang TERBAIK! Anda bila lagi?? 

Kehebatan Set 3M memang tiada tandingan.. KLIK SINI  untuk baca mengenai 'The POWER of SET 3M'.

Untuk mendapatkan SET 3M, sila hubungi saya di :

Call : 019-2323298

Email : liyanakhor@gmail.com

Add Facebook saya : Khor Chia Chia untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik LIKE di FanPage saya : https://www.facebook.com/MamiAwesome untuk dapatkan DISKAUN HEBAT dan KONSULTASI PERCUMA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...